Service Desk Engineer

Functiebeschrijving

Je bent servicegericht en je vindt het fijn om klanten te helpen. Je bent een kei in prioriteiten stellen. Als klanten je bellen met problemen, houd jij je hoofd koel en zorg je ervoor dat je klant op de hoogte blijft en beantwoord je rustig en vriendelijk alle vragen.

Wat wij vragen

  • Je beschikt over een afgeronde MBO niveau 2, 3 of 4 diploma in de richting van ICT.
  • Je bent communicatief sterk.
  • MBO/HBO denkniveau
  • Ervaring met Windows Server, Active Directory en RDS servers.
  • Een proactieve en servicegerichte houding
  • Het vermogen om je hoofd koel te houden en adequaat te acteren bij calamiteiten.

Wat wij bieden

  • Een salaris dat wordt afgestemd op jouw leeftijd en ervaring.
  • Een omgeving waar je je in kunt ontwikkelen en hier volop de mogelijkheden voor krijgt.
  • Een informele en open werksfeer, met hele leuke en gemotiveerde collega’s.
  • Een moderne werkplek
  • De leukste uitjes en wekelijkse vrijdagmiddagborrels.

Spreekt deze uitdaging je aan? Overtuig ons dan van jouw kwaliteiten, kennis en ervaring. Mail je motivatie met CV naar: werkenbij@tros-it.nl